1. Google-ին
է պատկանում ընդհանուր օրգանական որոնումներից ստացված տռաֆֆիկի 95%-ը (աղբյուր՝
Web Presence Solutions, 2017),
2.
Google-ի առաջին հորիզոնականում գտնվող արդյունքը միջինում բացղկացած է 1890 բառից
(Backlinko, 2016),
3. Որոնվող
բանալի բառերի մոտ 50%-ը չորս կամ ավել բառերից են բաղկացած (Wordstream, 2016),
4. Մարքեթոլոգների
61%-ի կարծիքով SEO բարելավումները և որոնողական համակարգերում դիրքերի բարձրացումը
իրենց մարքեթինգային ռազմավարության հիմնական մասն են կազմում (HubSpot, 2018),
5. Որոնողական
համակարգերի 70-80% օգտատերերը հետաքրքրված են միմիայն օրգանական արդյունքներով
(MarTech, 2018),
6. Վիդեոներ
պարունակող քոնթենթը 50 անգամ ավելի շատ օրգանական այցելություններ կարող է բերել,
քան ուղղակի տեքստային քոնթենթը (Omnicore, 2018),
7. Օրգանական
SEO-ն մի քանի անգամ ավելի լավ արդյունավետ է, քան որոնողական համակարգերում տեղադրված
գովազդները (New Media Campaigns, 2018),
8. Նյութի
մեջ վիդեո տեղադրելը 157%-ով մեծացնում է օրգանակ այցելությունների քանակը (Search
Engine People, 2017):
Իսկ դու՞
ինչ հետաքրքիր տվյալներ գիտես որոնողական համակարգերի մասին։
Աղբյուրը՝ facebook.com/daneghyanroman